• nieuws

Wij vliegen 9 september met vluchtelingenkinderen!

De voorbereidingen zijn al weer in volle gang voor de grote vliegdag op 9 september aanstaande. Het luchtruim zal deze dag weer gevuld zijn met talloze vliegtuigen (we hebben al weer 16 enthousiasten piloten die met hun vliegtuigen meedoen!). Dit jaar vliegen we met nieuwe Nederlanders: gezinnen die uit Syrië of Eritrea zijn gevlucht en inmiddels een status hebben in ons land. Deze gezinnen hebben het buitengewoon zwaar gehad, en daarom gaan wij ze een dag bezorgen om nooit te vergeten. Er zal weer van alles te doen zijn op de grond en in de lucht. We kijken er met z’n allen weer enorm naar uit! Tot dan! Bevlogen groeten van het kernteam FLY4U!

Alet

Dit jaar heb ik weer mogen helpen met de uitvoering van die geweldig leuke ideeën. Al 3 jaar mag ik helpen mensen een heerlijke dag te bezorgen. Kinderen die zich laten vertroetelen door uiteraard mee te vliegen, het luchtkussen parkoers te bedwingen. een broodje eten, smoothie maken, nagels laten lakken etc.
    Ik zie er naar uit om volgend jaar weer, met die geweldige groep gemotiveerde vrijwilligers, een dag te kunnen maken om nooit te vergeten .

Bel of mail ons:

karsten@stichtingfly4u.nl