Draag je ons een warm hart toe?

Word sponsor

Stichting FLY4U bestaat uit allemaal vrijwilligers die hun tijd en middelen belangeloos inzetten. Nou ja, belangeloos, ons belang is er samen een prachtige dag van te maken en dat is een mooi geschenk voor vrijwilligers en deelnemers.

Uw steun is van harte welkom

Toch gaat een vliegdag gepaard met flink wat kosten: catering, dranghekken, technische hulpmiddelen (zoals portofoons), attenties en herinneringen voor deelnemers, vergunningen, landingsrechten etc. etc. Met andere woorden: uw steun is van harte welkom!

U kunt het mede mogelijk maken om onze deelnemers een geweldige vliegervaring aan te bieden.

U kunt onze stichting op meerdere manier ondersteunen. Met een financiële bijdrage, als medewerker van de vliegdag of als piloot.

Gebruik het formulier hieronder om uw interesse door te geven. Voor een donatie kunt u gebruik maken van de knop hiernaast.
Maak uw keuze(s)
Naam