Sponsoring

Stichting FLY4U bestaat uit allemaal vrijwilligers die hun tijd en middelen belangeloos inzetten. Nou ja, belangeloos, ons belang is er samen een prachtige dag van te maken en dat is een mooi geschenk voor vrijwilligers en deelnemers. Toch gaat een vliegdag gepaard met flink wat kosten: catering, dranghekken, technische hulpmiddelen (zoals portofoons), attenties en herinneringen voor deelnemers, vergunningen, landingsrechten etc. etc. Met andere woorden: uw steun is van harte welkom! U kunt het mede mogelijk maken om onze deelnemers een geweldige vliegervaring aan te bieden. Dank voor uw bijdrage op rekeningnummer NL09RABO01133.43.035 t.n .v. Stichting FLY4U te Drachten.

U kunt onze stichting op meerdere manier ondersteunen. Met een financiële bijdrage, als medewerker van de vliegdag of als piloot.

Ik wil graag sponsor worden

Vul dit formulier in en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
  • Graag in eps. Indien niet aanwezig graag een zo groot mogelijke versie tot max 1MB. Een .gif of .png met transparantie.

Alet

Dit jaar heb ik weer mogen helpen met de uitvoering van die geweldig leuke ideeën. Al 3 jaar mag ik helpen mensen een heerlijke dag te bezorgen. Kinderen die zich laten vertroetelen door uiteraard mee te vliegen, het luchtkussen parkoers te bedwingen. een broodje eten, smoothie maken, nagels laten lakken etc.
    Ik zie er naar uit om volgend jaar weer, met die geweldige groep gemotiveerde vrijwilligers, een dag te kunnen maken om nooit te vergeten .