Algemene Voorwaarden

Stichting FLY4U, of haar medewerkers / vrijwilligers, zijn niet aansprakelijk voor enige materiële dan wel persoonlijke schade direct of indirect het gevolg van door haar uitgevoerde activiteiten. Stichting FLY4U treedt op als intermediair om kinderen te kunnen laten vliegen. De Stichting FLY4U is daarom niet aansprakelijk en/of verantwoordelijk voor de uitvoering van de vlucht of andere activiteiten verbonden aan de vlucht. De vervoerder (pilot in command) heeft het recht om, op grond van vliegveiligheid*, passagiers te weigeren. Dit is een beslissing die door de vervoerder zal worden gemaakt; hierover is geen discussie mogelijk.

*Vliegveiligheid = de veiligheid en integriteit van de passagiers, bemanningsleden, vliegend materieel en personen en/of objecten, zowel in de lucht als op de grond.