Over

Stichting FLY4U

De stichting FLY4U heeft als doel het organiseren van vlieg(gerelateerde) activiteiten voor personen die, om wat voor reden dan ook, een positieve impuls goed kunnen gebruiken.

Wij organiseren één keer per jaar een compleet verzorgde dag waarbij meerdere personen op vliegveld Drachten worden uitgenodigd om als hoogtepunt op deze dag in de gelegenheid te worden gesteld mee te vliegen. Daarnaast worden er ook individuele vluchten georganiseerd. FLY4U werkt samen met verschillende maatschappelijke organisaties.

FLY4U organiseert een onvergetelijke dag, met als hoogtepunt een vlucht boven Drachten. Als copiloot mogen ze de knuppel zelf even overnemen en voor één dag ervaren om piloot te zijn! Daarnaast zijn er de hele dag talloze leuke activiteiten voor kinderen en jongeren, zoals een stormbaan, flight simulator, make-over fotoshoot, voetbal, boogschieten, workshops en nog veel meer…

Uiteraard is er voor iedereen genoeg te eten en te drinken en worden de copiloten in de cockpit professioneel op de foto gezet! Stichting FLY4U is een initiatief van piloten van Vliegclub Fryslân. Elk jaar wordt er een nieuwe doelgroep gekozen. De vluchten vinden plaats in kleine 2 of 4 persoonsvliegtuigen en duren ongeveer 15 minuten per keer.

Stichting FLY4U wil kinderen hierdoor een onvergetelijke ervaring geven.