FLY4U vliegt 22 juni 2019 met kids in de knel

stichting fly4U vliegdag 2019

Nederlandse kinderen behoren tot de gelukkigste kinderen ter wereld, maar helaas geldt dit geluk niet voor alle kinderen in ons land. Jammer genoeg zijn er ook veel kwetsbare kinderen die het moeilijk hebben. Kinderen die opgroeien in gezinnen met grote problemen.

Soms kunnen deze kinderen niet meer thuis wonen. Het maakt de kinderen soms onzeker en bang. Deze kinderen willen wij een onvergetelijke dag bezorgen op vliegveld Drachten, waarbij ze niet alleen een rondje mogen vliegen, maar waar ze de hele dag in het zonnetje gezet worden en ze hun zorgen misschien “even” kunnen vergeten.

Vrijdag 21 juni wordt op deze website en op Facebook bekend gemaakt of de vliegdag door kan gaan, alles is afhankelijk van mooi vliegweer!

Karsten Dijkstra

Karsten Dijkstra is voorzitter van de stichting FLY4U. Heeft u vragen of opmerkingen dan kun met hem contact opnemen via: karsten@stichtingfly4u.nl

Tjitske Bruinsma

Op 22 juni mochten wij (mijn zoon en ik) voor het eerst aanwezig zijn bij de Stichting fly4you. Ik als Beppe van mijn gehandicapte kleinzoon Jurre van 14 jaar. Ik was heel erg onder de indruk van de organisatie: alles klopte. Wij voelden ons zo welkom en zeer verwend.
    Het mooiste was de stralende lach van Jurre, toen hij samen met zijn vader in het vliegtuig getild was en ze konden vertrekken.
    Een onvergetelijke dag.
    Dank aan de organisatie en alle vrijwilligers! Diep RESPECT.
    Hartelijke groet van Tjitske Bruinsma